دلیل برش شیشه های سکوریت چیست؟؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلیل برش شیشه های سکوریت چیست؟؟
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 153
نویسنده : Cecil

فرض کنید مشتری برای درب ورودی مجتمع تجاری شیشه سکوریت سفارش داده است .ولی اندازه های شیشه همخوانی ندارد و در واقع اندازه ها درست و دقیق نبوده است .شرکت نگین شرق با استفاده از ابزار اندازه گیری دقیق و مترهای دیجیتال اقدام به اندازه گیری ابعاد شیشه های مورد  می نماید و از بروز چنین مشکلاتی پس از تولید شیشه خاتمه می دهد.

مراحل برش شیشه های سکوریت

فرآیند ساخت و برش زنی شیشه های سکوریت بسیار حساس است و کوچکترین اشتباهی ممکن است کیفیت شیشه ها را تحت تاثیر قرار دهید و ممکن است شیشه از حالت سکوریت خارج شده و به راحتی بشکند.اما به هر حال در صورتی که می خواهید خودتان شیشه های سکوریت شده را برش بزنید می توانید از روش زیر استفاده کنید.

قبل از برش دادن شیشه ها ،ابتدا شیشه ها را از هرگونه گرد و غبار و هر جسمی که ممکن است فرآیند برش را با مشکل مواجه کند ،تمیز می کنند.سپس با استفاده از پاک کننده شیشه ،آن را تمیز کرده و خشک می نمایند.( شرکت نگین شرق نماینده رسمی کارخانه ایمنی شرق است.)

مرحله ۲: گرم کردن شیشه ها

پس از تمیز کردن شیشه ،شیشه ها را در یک ظرف آب قرار دهید تا به صورت کامل شیشه را بپوشاند.

سپس ظرف و شیشه را درون کوره قرار می دهیم و به مدت ۳۰ دقیقه در دمای ۹۰۰ درجه فارنهایت (۴۸۲  درجه سانتی گراد) در کوره حرارت می دهیم.

سپس دمای کوره را تا ۸۷۵ درجه فارنهایت می رسانیم و سپس شیشه را در آب قرار می دهیم .سپس شیشه را باید آنیل anneale کرد. آنیل فرآیندی است که در آن شیشه را به گونه ای خنک می کنند تا فشارهای داخلی ایجاد شده در اثر حرارت بر کیفیت شیشه ها تاثیر نگذارد و ویژگی شیشه از بین نرود.

اگر این قسمت به درستی انجام نشود ،شیشه سکوریت خاصیت خود را از دست می دهد.به یاد داشته باشید ،شیشه باید طی ۲ الی ۳ ساعت خنک شود ،خنک شدن سریع شیشه باعث ایجاد فشار اضافی روی شیشه شده و شیشه خاصیت خود را از دست می دهد.

مرحله ۳ : برش شیشه

پس از ۲ الی ۳ ساعت شیشه را از کوره خارج کنید و بگذارید در صفحه برش به مدت یک شب به صورت کامل خنک شود. زیرا ممکن است به نظر لایه های بیرونی شیشه سرد باشد ،اما لایه های درونی شیشه هنوز گرما دارند.

برش شیشه سکوریت در حالی که هنوز داغ است می تواند باعث شکسته شدن شیشه شود.خنک شدن آرام شیشه باعث می شود که استرس کمتری در حین برش، به شیشه وارد شود و شیشه نشکند.پس از آن می توانید شیشه ها را برش بزنید.



:: موضوعات مرتبط: معماری , ,
:: برچسب‌ها: شیشه های سکوریت , برش شیشه های سکوریت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: